Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2008

Mπιρίμπα νο 2...το 7 το κακό!

Well...μπιρίμπα νο 2… κατόπιν πρόσκλησης της αγαπημένης Κβούλας η οποία αποφάνθηκε (με το δίκιο της) ότι καιρό έχω να γράψω…να συνετιστώ άμεσα λοιπόν…

Σκέφτομαι πολύ…. καλό γιατί έχω γλιτώσει από κακοτοπιές, κακό γιατί οδηγεί σε αναβλητικότητα και αν ξεφύγει λίγο παραπάνω τότε καήκαμε! Δυστυχώς ξεφεύγει αρκετές φορές…προπονούμαι να το κρατάω σε λογικά επίπεδα…

Παρορμητική κυρίως όταν νευριάζω…ψυχραιμία και αυτοκυριαρχία σε αυτή την κατάσταση…μηδέν! ξεχάστε το…θα βάλω τις φωνές κυρίως… αλλά μπορεί να πω και λόγια που θα πληγώσουν … σε μισή ώρα το πολύ θα τα έχω ξεχάσει (ποτέ εξάλλου δεν κρατάω κακίες- αν «δεν πάει άλλο» απλά φεύγω μακριά), θα έχω ξεθυμάνει και θα είμαι μια χαρά… (ο απέναντί μου δεν ξέρω)…αν δεν το κάνω πάλι, ανεβαίνει η πίεση στο 25 και παθαίνω εγκεφαλικό! (αααχχχ αυτό το ζεν! Κβούλα, σε ζηλεύω!!)… Καμία πρόταση, πώς διορθώνεται;;

Ακραία…κυρίως σε διάθεση… αν είμαι καλά έχει καλώς, αν είμαι χάλια τότε δεν μιλιέμαι…κάτι στη μέση;;;

Έως ένα βαθμό, καχύποπτη…έτσι με έμαθαν δηλαδή…να κρατάω και μια πισινή...τελικώς όμως δεν κάνει και πολύ καλό αυτό γιατί αν περιμένεις από τον άλλο να σε πληγώσει ή να "στην φέρει", θα τον οδηγήσεις ασυναίσθητα να το κάνει…Έτσι το έχω μετριάσει συνειδητά…

Αγχώδης… έχω σκεφτεί τη γιόγκα αλλά συνήθως μια καλή πεζοπορία λύνει το πρόβλημα…

Λιγομίλητη…εδώ δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα.. θα ήθελα απλά να ήμουν πιο ομιλητική.

χμμ…θέλετε και 7ο ε;;…παιδιά δεν βρίσκω… δεν μου έρχεται αυτή τη στιγμή…


ΥΓ: χμμ…ποιος άραγε δεν έχει ασχοληθεί με αυτή την μπιρίμπα;;

Γοργονίτσα έχεις γράψει;;; αν όχι…I am inviting you ;-)) (μόνο που το στόρυ λέει να γράψεις 7 ελαττώματά σου και να προσκαλέσεις 7 άλλους…μην βλέπεις εμένα που κλέβω…)

φιλάκια :-D

13 Comments:

At 1:05 μ.μ., Blogger KV said...

Κοίτα πόσα είχε στο Α και δεν τα σκέφτηκα! Πάλι καλά που έγραφα ένα σε κάθε γράμμα γιατί ακόμα στο Α θα ήμουν!!! :))))
Το καχύποπτη κακό, πέτα το αν θέλεις το πολυτραγουδισμένο ζεν!!! Όσο για την σκέψη ... κυνηγάς και εσύ την ουρά σου; Welcome to the egg vs hen club!

 
At 1:12 μ.μ., Blogger νατασσΆκι said...

Απαπαπα!!!
Εγώ δεν σχολιάζω (σοβαρά) τα ελαττώματα των άλλων!
(κρατάω πισινή, για τα δικά μου! ;ppp)

Kαλημερούδια, Αλεπουδίτσα!
:)

 
At 3:23 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

κβούλα: στα σκουπίδια το ρίχνω και με συνοπτικές διαδικασίες ;-))

μου αρέσει το club, σας έρχομαι...thank you, thank you :-D

νατασσάκι: υπόσχομαι να είμαι καλό κορίτσι, και να μην πω τίποτα για τα δικά σου ;-)
περιμένω τη λίστα σου :-D

Χαμογελαστές Καλησπέρες :-)

 
At 4:00 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Αχχχχ....και μόλις βγήκα αγγελούδι με βάση τις "επίσημες" αμαρτίες!!!!!

 
At 4:04 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

όχι, δεν θα σε αφήσουμε γοργονίτσα να χαλάσεις την πιάτσα! :-ppp

αγγελούδια δεν θέλουμε :-ppp
έλα να μας κάνεις παρέα..... ;-)))

 
At 4:27 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

γοργονίτσα μου: το σπίτι σου είναι πολύ βαρύ :-(
καμιά φορά καταφέρνω και μπαίνω...ακόμη και τότε όμως δεν μου ανοίγει τα σχόλια :-((

Μάκι απο το ένα μάγουλο, μάκι απο το άλλο..

 
At 1:54 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

δεν μπορώ να σε φανταστώ οξύθυμη πάντως...
(μη σκας κι εγώ έκλεψα!) :)

 
At 3:47 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

:-D

 
At 10:54 μ.μ., Blogger Marina said...

Μιά χαρά αρετές βρίσκω να είναι τα ελαττώματά σου, παρορμητική (θαύμα γιατί δεν πέφτεις σε τέλμα), σκέφτεσαι πολύ (άρα είσαι επικίνδυνη για τις μάζες), ακραία (καλύτερα γιατί ό,τι και να έχεις ξεθυμαίνεις γρήγορα), καχύποπτη (αυτό κι αν είναι αρετή, στην εποχή που ζούμε δεν είναι να εμπιστευόμαστε ούτε τον κώ@@ μας), αγχώδης (εντάξει, ποιός δεν είναι?), Λιγομίλητη (καλύτερα χωρίς μπαρουφολογίες)
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

 
At 12:30 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

Καλώς τη Μαρίνα! Μου έφτιαξες το κέφι Μαρίνα μου, έχω μείνει με ένα συνεχές χαμόγελο... Σε ευχαριστώ!

Φιλάκια :-))

 
At 10:23 π.μ., Blogger spyros1000 said...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ

 
At 2:36 μ.μ., Blogger panikos kai fovera said...

αγχώδης,καχύποπτη,δεν κρατάς κακίες μετά από έναν καυγά...μα εμείς έχουμε πολλά κοινά!

 
At 5:03 μ.μ., Blogger molemou said...

KALA XRISTOUGENA

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home