Τρίτη, Αυγούστου 21, 2007

ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΤΑΣΗ



Η δεύτερη περίοδος διακοπών τελείωσε. Εγώ που λέτε, τις κάνω εναλλάξ τις διακοπές μου, λίγες ημέρες ναι, μετά γραφείο, άλλες λίγες, γραφείο, και άλλες διακοπές και πάπαλαααα…έτσι μου βγήκε εφέτος! Αλλά η αλήθεια είναι ότι μου έχει πέσει λίγο βαριά η καλογερική του γραφείου αυτή την εβδομάδα. Βαριέμαι, θέλω να φύγω…κλπ…

Οι ενδιάμεσες διακοπές είχαν μπόλικη ξεκούραση έως και αποχαύνωση ένα πράγμα… Καλές ήταν, πήρα δυνάμεις!


Τοποθεσία Νότια Εύβοια…












6 Comments:

At 12:13 μ.μ., Blogger Unknown said...

Μπήκε μπρος η πένταξ βλέπω...
Θα πήξει ο γούγλης φώτος :p

 
At 12:19 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

yep!! έπιασε δουλεια :-D

 
At 1:49 μ.μ., Blogger KV said...

Ναι αλλά όλο με τοπία μας βάζετε ... Ωραιότατα αλλά και λίγο κουτσομπολιό βρε παιδί μου δεν πειράζει!
Σμακ
πότε το επόμενο διάλειμμα;;;;

 
At 1:56 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

Κβούλα μου,
για το πέρασμα του Καμηλιέρη από τα μέρη μας λες;; εντάξει! Δεν τσακώθηκε με κανένα βατραχοπέδιλο! :-pp
τον πρόσεχα, σου λέω ;-))

άσε που από αυτό το Σάββατο (ξημερώματα θα είναι, μεσημέρι θα είναι...ποιος ξέρει, πάντως Σάββατο) θα τον έχω συνέχεια υπό την επίβλεψή μου εις τα λημέρια του όπου και θα τον επισκεφτώ! :-p

αμ τι;

Σμάκια :-))

 
At 7:27 μ.μ., Blogger Unknown said...

Τί θέμα θα προτιμούσε η κουβούλα μας;

 
At 7:41 μ.μ., Blogger Κώστας Μπούρης said...

Ωραίες εικόνες. Ωραίο περιβάλλον που ελπίζω να καταφέρουμε να το προστατεύοσουμε. Ωστόσο στο πρώην στρατόπεδο Κόδρα στη Θεσσαλονίκη οι αρμόδιοι αφήνουν να ρημάζει και να καταστρέφετε ένας πανέμορφος χώρος 600 στρεμμάτων, γεμάτος δένδρα, πουλιά και αλλα ζωάκια. Επειδή πιστεύουμε ότι είναι κρίμα φτιάξαμε το vardaris9bf και προσπάθουμε να ρίξουμε ένα λιθαράκι στη δεξαμενή αδιαφορίας των αρμόδιων, μήπως και ταρακουνηθούν τα νερα... μπήπως.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home