Πέμπτη, Μαΐου 17, 2007

Ψυχή

Ερώτηση: Γίνεται η ψυχή σου να σε έχει ξεχάσει;

Απάντηση: Ναι, αν την έχω ξεχάσει και εγώ για πολύ-πολύ καιρό.

Ερώτηση:
Πού την άφησες;

Απάντηση: ένα κομμάτι εκεί, ένα άλλο κάπου πολύ καλά κρυμμένο

- Χμμ…

Σου επιτρέπω να πας να την μαζέψεις, να την φέρεις κοντά σου, να την κουβαλάς ολόκληρη συνέχεια και να την φροντίζεις…

Ακούς;; Στο επιτρέπω. Τι κάθεσαι; τρέχα!

- Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό…

- Γιατί;

- Γιατί εκτός από το ότι την έχω ξεχάσει, ποτέ δεν θέλησα να την ακούσω

- Ορίστε;;

- Ναι, δηλαδή την άκουγα, καταλάβαινα τι μου έλεγε και ποτέ δεν τόλμησα να ακολουθήσω αυτά που μου έλεγε, ούτε καν διανοήθηκα να παλέψω για αυτά.

- Ποτέ;

- Χμμμ… οκ…. υπάρχουν 2 φωτεινές εξαιρέσεις.

- Και; τι έγινε με αυτές;

- Η μία πήγε καλά.

- Η άλλη με πόνεσε πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ…

- Ωραία. Συμβαίνουν αυτά… και λοιπόν;

- Ε, εκεί που πόνεσα άφησα ένα μεγάλο κομμάτι, το υπόλοιπο το έκρυψα πολύ καλά για να μην το ακούω και ξαναπονέσω.

- ΛΑΘΟΣ!! Να πας αμέσως να την μαζέψεις! να την ακούς…να την αγαπάς…

χμμμ…και δεν μου λες… με τα υπόλοιπα στα οποία δεν την άκουσες τι έγινε αλήθεια;;

- Για αυτά δεν νομίζω ότι υπάρχει γιατρειά γιατί είμαι πια μεγάλη σε ηλικία. Ορισμένα πράγματα γίνονται μόνο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όταν μπορείς…

- Ωραία…και;;

- Νομίζω πως είμαι δυστυχισμένη

- Χμμ… μεγάλη κουβέντα. Πώς την ξεστομίζεις έτσι κορίτσι μου; καλά… σε όλα τα επίπεδα; δεν είναι ποτέ ευτυχισμένη;;

- ε, όχι, μην είμαι και αχάριστη. Νοιώθω ευτυχία πολλές φορές.

- Πάλι καλά...

καιιιιι…να σου πωωωω… όλες οι φωνές της ψυχής σου που δεν ακολούθησες είναι περασμένες, σωστά;

- ε, ννναιιι…

- Ωραία, αυτές πέρασαν, δεν μπορείς να κάνεις κάτι για τα περασμένα. Μπορείς όμως να τα «ξεχάσεις» να τα αφήσεις στην ησυχία τους, να μην τα αναμοχλεύεις συνέχεια, να μην τα επιθυμείς ενώ ξέρεις ότι είναι ουτοπικά.

Μπορείς να πιάσεις τη ζωή σου όπως είναι τώρα, να την «δουλέψεις» καλά όπως ο τεχνίτης δουλεύει τον πηλό, να την φτιάξεις ακριβώς όπως σου λέει η ψυχή σου. Ακούς;;

Αλλά πρώτα πρέπει να την μαζέψεις.. Είπα: Τρέχα!