Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

ΥΠΟΜΟΝΗ...

αυτή λοιπόν είναι η λέξη κλειδί...

μέχρι τώρα έλεγα το παραμυθάκι στον εαυτο μου ότι για ορισμένα πράγματα χρειάζεται υπομονή, για τα άλλα απλά όχι

ΛΑΘΟΣ!!!

για τα πάντα και για όλους σε αυτή τη ζωή χρειάζεται ΠΟΛΛΗΗΗΗ υπομονη!!! και τρομοκρατούμαι γιατί νοιώθω την δικη μου υπομονή να στερεύει!

ΥΓ: Κατά τα άλλα σήμερα είναι ακόμη μία βαρετή ημέρα στο γραφείο. Βαρετή γιατί θα ήθελα να ήμουν έξω στον ήλιο για βόλτα, για καφέ ή να κάνω δουλειές στο σπίτι αλλά να μην εδώ! (και έχω και ένα κάρο πράγματα να κάνω) ΟΥΦ!


Φιλάκια πολλά σε όλους :-))

7 Comments:

At 12:55 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ναι...
θελει υπομονη...
ομως που την πουλανε δεν μας λενε!

 
At 4:59 μ.μ., Blogger Unknown said...

Πωλούνται 3 κατάρια υπομονή που μου ξέμειναν από το παίδεμα...

Τιμές λογικές....

[Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα, μετά συνηθίζει ο άνθρωπος]

 
At 5:03 μ.μ., Blogger Unknown said...

ΥΓ: Άλλη φορά ο κόσμος λέει: Πέρνα γυρνώντας να με πάρεις για καφέ...
(ΔΕΝ λέει όμως πέρνα να με πάρεις για δουλειές ;ppp)

 
At 5:09 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

Βασιλίκη
αμα βρεις πάντως σημείο πώλησης, πες το αμέσως!! ;-)

Καμηλιέρη
:-)
σου έμεινε γιαβρί μου υπομονή;;; να συνεχίσω το παίδεμα δηλαδή όχι τίποτε άλλο.
ΥΓ: yes sir! θα στέλνεται μήνυμα με ταχυδρομικό περιστέρι πάραυτα.

 
At 5:14 μ.μ., Blogger Unknown said...

Υπομονή έχω πάντα...
Απλά να σημειωθεί στα πρακτικά πως ΔΕΝ ονομάζομαι Ιωβ.....

[Σου έκανα σήματα καπνού από την εξάτμιση αλλά δεν τα πρόσεξες....]

 
At 12:43 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Που να σου στείλω την περισσευούμενη δική μου;
Στο εδώ μέτωπο του γραφείου, μιά από τα ίδια... ;-)

 
At 12:46 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

Γοργονίτσα @

αχ, έχεις περισσευούμενη;; σε ζηλεύω! μπράβο!!

Φιλάκια :-)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home