Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Stress Management

Λοιπόν, μια γνωστή μου έστειλε ένα mail. Η ιστορία δεν ξέρω αν αληθεύει. Εν τούτοις, το όλο concept ακούγεται σωστό...

Ηταν λέει ένας καθηγητής σε Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο και δίδασκε έλεγχο του άγχους...
Επιασε ένα ποτήρι που λέτε με νερό και το σήκωσε ψηλά. Ρώτησε πόσο ζυγίζει...του απάντησαν.

Εξήγησε: Αν το ποτήρι το κρατήσω ψηλά για 5 λεπτά δεν θα κουραστώ ιδιαίτερα και θα μου φαίνεται x βαρύ
αν το ποτήρι το κρατήσω για μία ώρα, θα το νοιώθω σαφώς πιο βαρύ και θα πιαστεί το χέρι μου
αν το κρατήσω για 24 ώρες θα χρειαστώ νοσοκομείο από το πόνο του χεριού μου.

Αντίστοιχα αν κάτι που σε προβληματίζει το έχεις συνέχεια στο νου σου, σε βαραίνει ολοένα και περισσότερο.

Χαλαρώστε για λίγο, και ζήστε τη ζωή. Εξωτερικευστε τα συναισθήματά σας.

Αφήστε χώρο στον εαυτό σας να ξεχαστεί από τα προβλήματα του.

Μην μεταφέρετε τους προβληματισμούς της δουλειάς στο σπίτι.

Απολαύστε τη ζωή! :-)))


ΥΓ: Όλα καλά και άγια. Δεν έχω τίποτα εναντίον των Αμερικάνικων Πανεπιστημίων (και εγώ σε παράρτημα Αμερικάνικου Ιδρύματος σπούδασα) αλλά γιατί τα mails πάντα αναφέρονται σε Αμερικάνικα Πανεπιστήμια;;; κανένα άλλο, Αγγλικό, Σκωτσέζικο, Γαλλικό, Γερμανικό, Ιταλικό, Ελληνικό, κάτι βρε παιδί μου...δεν υπάρχει;;

6 Comments:

At 10:04 π.μ., Blogger Unknown said...

Σωστά. Άλλωστε πάντα υπάρχει χρόνος για μια-δυο μπύρες :)

Το κακό είναι πως και όταν ξεχνάς τα προβλήματά σου.. σε θυμούνται αυτά :p

Αυτό το "μην μεταφέρετε τους προβληματισμούς της δουλειάς στο σπίτι" είναι όλα τα λεφτά, ειδικά σήμερα που οι περισσότεροι μεταφέρουν την ίδια την δουλειά τους σπίτι...

[Αυτό σου κάνει εντύπωση ή το γεγονός πως κάποιος θέλει να εντοπίσει την "προέλευση της διδασκαλίας"; Λες και αυτή δεν είναι η παγκόσμια τακτική ελέγχου του άγχους... Απλό κατάλοιπο της "ιδέας" πως ότι συμβαίνει στην προηγημένη αμερική είναι a priori σωστό. Οπότε τι θα κάνει εντύπωση να αναφέρω για ένα γεγονός, είτε πραγματικό είτε φανταστικό; Μα φυσικά την τέλεση του γεγονότος σε αμερικάνικο πανεπιστήμιο :)]

 
At 10:52 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

καλη μου τι επαθες;;;;
τι σου εκανε ο κακος και ανεβασες τετοιο θεμα;;;;;
σε πειραξε;;;
:)))

-σωστα τα λες παντως!!-

 
At 3:10 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

Αγάπη: εβίβα! πάμε για μπύρες!! ;-)

Σπορέα: ααααχχχχχχχ! ο κακός ποιός ξέρει τί να μου έκανε ;-)) ωραία φώτο! μου αρέσει που αλλάζεις συνέχεια!

 
At 3:25 μ.μ., Blogger Кроткая said...

ναι, αλλά πώς το καταφέρνεις;;; κι εγώ αυτό προσπαθώ, αλλά δεν μου βγαίνει!

 
At 12:47 μ.μ., Blogger Unknown said...

Άσκηση για το stress :p

 
At 8:32 π.μ., Blogger Alepouditsa said...

krotoula καλημέρα!! προσπαθώ...τώρα τί καταφέρνω είναι ααααλλοοοο θέμα! :-)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home