Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Πυραμίδα!

(Κανόνες: Γράφεις 5 πράγματα για τον εαυτό σου και ζητάς από 5 άλλους να πουν και εκείνοι με τη σειρά τους 5 πραγματάκια...και πάει λέγοντας. Έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα.)

Μια λοιπόν και μου πέταξε το μπαλάκι ο Darthoulinis να ΄μια και εγω!

είμαι νέα στο χώρο και δεν με ξέρετε….

πολύ καλή μαθήτρια έως άριστη, ώσπου βαρέθηκα τη μελέτη και την παράτησα αλλά παρέμεινα καλή μαθήτρια γιατί πρόσεχα στην παράδοση και διάβαζα τις σημειώσεις μου.

πολύ ντροπαλό άτομο… Δεν έλεγα καλημέρα σε παιδιά των άλλων τμημάτων. θα με θεωρούσαν σνομπ φαντάζομαι αλλά εγώ κάθε άλλο από υπεροψία- απλά φοβόμουν να μιλήσω.

Έμαθα να μιλάω σε ανθρώπους όταν απέκτησα σκύλο!!!!
Ναι, πολύ σωστά διαβάσατε, έβγαζα την Σούζυ μου βόλτα και άρχισα να λέω «καλημέρα, τι κάνετε;;».

Και επειδή ήμουν πολύ-πολύ μόνη (αυτό είναι ένα μειονέκτημα του ιδιωτικού σχολείου, και του κλειστού μοναχοπαιδιού) ο σκύλος ήταν η ζεστασιά μου, η παρέα μου. Υπήρχε ένας χρόνος στην ζωή μου που η μόνη μου έξοδος από το σπίτι (2η χρονιά πανελλαδικών) ήταν για να βγάλω τη Σούζυ βόλτα. Όπως καταλαβαίνετε, της έχω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ αδυναμία…και αυτή σε μένα είναι η αλήθεια γιατί την μάζεψα από το δρόμο και με τη σειρά μου της έδωσα ζεστασιά.

Κατόπιν σπούδασα, άρχισα να δουλεύω, άρχισα να ανοίγομαι. Έκανα πολύ καλές φιλίες. Ακόμη και τώρα όμως είμαι σχετικά κλειστή…χρειάζομαι κόσμο γύρω μου αλλά- φαντάζομαι λόγω συνήθειας- χρειάζομαι και κάποια ώρα μοναξιάς …μόνη, εγώ και ο εαυτός μου γιατί διαφορετικά αισθάνομαι ότι τρελαίνομαι.

Μου αρέσουν τα ταξίδια.

Αυτή την περίοδο αισθάνομαι πως η ζωή μου είναι αφόρητα βαρετή και πρέπει να την νοστιμίσω λίγο.

Αγχώδης μέχρι βλακείας, προσπαθώ να χαλαρώσω όποτε τα καταφέρνω.

Εγώ πάντως νοιώθω ότι η ζωή με παρέσυρε. Μπορεί να είναι δικό μου λάθος, μπορεί και όντως να μην μπορούσα να κάνω τίποτα.

σας είπα αρκετά, δεν έχετε παράπονο, εεεεε; :-ppp

λοιπόν, για να δούμε: είπαμε είμαι νέα στο χώρο!

Θα μας μιλήσετε για εσάς, Βασιλικούλα, Γοργονάκι, Χρύσα, και Tyharpaste ;;

Μάκια! :-D


(τους κανόνες πάντως δεν τους τήρησα ακριβώς...το ξέρω...)

16 Comments:

At 9:46 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Λίγοι ανοίγουν τον εαυτό τους όπως έκανες εσύ μόλις τώρα.

 
At 10:50 μ.μ., Blogger Xνούδι said...

Εγώ πάλι, γιατί δεν πήρα χαμπάρι ότι τελικά άρχισες να γράφεις αλεπουδάκι μου? ε? Κατά τύχη πάτησα το λινκ από το σχόλιο που μου άφησες. Είχα μεινει στο "δεν έχω μπλογκ απλά βολτάρω".
Πολύ χαίρομαι που σε έχουμε εδώ και ως γράφουσα.
Μακια τρελά όμως.
:)

 
At 9:16 π.μ., Blogger KV said...

:) Και εγώ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ την μοναξιά όσο τον κόσμο!
Καλημερούδια!

 
At 9:51 π.μ., Blogger Unknown said...

Κανέλλα :)

 
At 11:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ετοιμο βρε καθαρματακι!!!!!
;pppp

 
At 3:44 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

μικρέ πρίγκιπα: καλως ήρθες!! προσπαθώ να είμαι όσο πιο ανοιχτή γίνεται..Φιλιά

Χνουδάκι μου: είδες κατάσταση να μην ενημερώσω; Μακια!

κβούλα: καλημέρες! φιλάκια!

Αγάπη μου: μήπως λίγο γαρύφαλλο;;

Βασιλικούλα: Τώρα έρχομαι! φιλάκια

Καλό τριήμερο σε όλους σας
:-))
Να περάσετε πολύ όμορφα!

 
At 6:27 μ.μ., Blogger Кроткая said...

Αλεπουδίτσα, κι εσύ αγχώσης μέχρι βλακείας; Ατζέντα έχεις; (κοιτά που σπέρνω τη διχόνοια στο ζευγάρι, χαχα!)

 
At 6:52 μ.μ., Blogger Unknown said...

Κανέλλα κανέλλα :)

{Κροτ στο έχω πει, εσύ χαλάς κόσμο :p}

 
At 7:03 μ.μ., Blogger david santos said...

Helo!
Very good
Tank you

S`agapo greek

 
At 5:21 μ.μ., Blogger KV said...

Μα και εσένα σε αγαπάει αυτός ο σαντος ;;;;; :))))))))))))))))))))))))))
Κροτένια σιγά και σταθερά καλή μου!

 
At 4:02 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

έλα πάμε! Θα ανεβάσω πανό σε λίγο...
"ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΤΖΕΝΤΑΑΑ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΤΖΕΝΤΑΑΑ!!!"

όσο για τον σάντος...ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ όταν έμαθα ότι δεν αγαπάει ΜΟΝΟ εμένα!!!! :-pppp

 
At 4:33 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αλεπουδίτσα ομολογώ πως δεν σε περίμενα ντροπαλή...
Εγώ απάντησα στην "πυραμίδα" αλλά δεν πρότεινα κανέναν!!!
Χιχιχχι!!!!

 
At 8:18 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Δόσαμε- δόσαμε!
Κι εμείς είμαστε ντροπαλά παιδάκια κατά βάθος και μας παρεξηγούν ακόμα και σήμερα!

 
At 9:59 π.μ., Blogger Alepouditsa said...

chrisa: είδες πώς το κρύβωωωω :-pp

an-lu: ερχόμαστε να πάρουμε!


μάκια!

 
At 12:19 μ.μ., Blogger tyharpastos said...

Για νέα στο χώρο καλά πας, αν και απ' ότι είδα είσαι παλιότερη από μένα, που είμαι νέος επίσης, αλλά μόνο στο μπλογκ.
Να συνεχίσεις να προσέχεις στην παράδοση. Κάνει καλό.
Τυχερη η Σούζυ
Εγώ μιλώ με τους ανθρώπους αλλά φίλους δεν έκανα. Ισως να μπορεί να είναι κανείς σνομπ έστω κι αν μιλάει.
Η μοναξιά είναι προγραμματική συνθήκη της ανθρωπινης ύπαρξης. Απολάμβανε την χωρίς ενοχές, όσο και την παρέα των φίλων.
Για το νοστίμισμα της ζωής προτίμησε κάτι καυτερό, πιπεριά φρεσκια πχ. ή πιπέρι μαύρο ή κόκκινο. Το νστίμισμα με τα καυτερά διώχνει και το άγχος γιατί μεταφέρει την πρσοχή μας αλλού:-)
Σ' ευχαριστώ πολύ για την πάσα, αλλά μίλησα ήδη και αν το ξανακάνω θα με παρουν για τρελαμένο.
Να είσαι καλά
Καλημέρα

 
At 12:54 μ.μ., Blogger Alepouditsa said...

καλώς τονε! ναι-ναι, το διάβασα ότι σε πρόλαβαν άλλοι...

Συμφωνώ απολυτα με το θέμα της μοναξιάς!!

και χμμ..καυτερό ε;; θα το έχω υπόψη μου!!

Φιλάκια, Να είσαι και εσύ καλα :-))

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home