Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Σας αρέσουν τα παραμύθια;;

Αν ναι, να πάτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να δείτε τον Λαβύρινθο του Πάνα - μια μεξικάνικη παραλαγή της Αλίκης στη χώρα των θαυμάτων, πολύ καλογυρισμένη!

Σου αφήνει εκείνη την γλύκα που συνοδεύει τα παραμύθια. Ξαναγίνεσαι παιδάκι και νοιώθεις πως όλα είναι μαγικά :-)

Ακόμη και ο καμηλιέρης που δήλωνε ότι δεν του αρέσει η αλίκη- αλλά ήρθε μαζί μου στο σινεμά: ευχαριστώ αγαπουλίνι!!- είπε πως ήταν καλό.

Μάκια σε όλους!!
:-D

ΥΓ: Σήμερα έχει μια υπέροχη ημέρα με έναν ωραίο ήλιο και λίγη ψύχρα! Ευχαριστηθήκα τόσο πολύ την βόλτα το πρωί με τη Σούζυ μου... :-)

4 Comments:

At 11:31 π.μ., Blogger An-Lu said...

Θέλω φωτό της Σούζυ!

 
At 11:38 π.μ., Blogger Unknown said...

Εμμμ ναι μου άρεσε.
Και μου άρεσε γιατί είναι καλογυρισμένο για παραμύθι, και γιατί στην ουσία δεν είναι παραμύθι αλλά αλληγορία μέσα σε έναν φανταστικό κόσμο και με πολύ ωραία νοήματα και σενάριο...

 
At 3:19 μ.μ., Blogger KV said...

Να αυτό είναι καλό tip, τέτοιες ταινίες ψάχνω! Sold, θα πάω να το δω, θα το νοικιάσω... κάτι.

 
At 3:32 μ.μ., Blogger Unknown said...

Μόλις κυκλοφόρησε καλή μου... ΠΟΥ θα το νοικιάσεις;;;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home